Pampers poepgezicht commercial

Veel ouders herkennen het uit duizenden: het poepgezicht van je kindje. Bekijk de grappige Pampers Pooface commercial.

Luier.nl Redactie
9 november 2021 12:00

CommercialGrappig

Deze briljante Pampers commercial uit 2015 legt de poep gezichten van baby's vast in slowmotion. Iedereen die voor een kindje heeft gezorgd herkent de gezichten gelijk. Een moeilijke blik, gefrons of juist opluchting, ieder kindje heeft een identieke blik wanneer er een boodschap is gepleegd.

In de video zie je tien baby's met tien verschillende blikken.

Pampers Sensitive

De Pampers commercial uit 2015 is in eerste instantie gemaakt voor de Pampers Sensitive babydoekjes. Pampers maakt nog een statement op het einde van de Pooface commercial: 'Don't fear the mess'.

Pampers Sensitive babydoekjes behoren tot de populairste submerken babydoekjes op de Nederlandse en Belgische markt. Ze zorgen op de zachtst mogelijke manier voor de gevoelige huid van je baby. "Kindjes verdienen immers een vriendelijke behandeling van de huid", luidt het motto.

Deel