Pampers_plus_aanbieding_groot

Kushies

Kushies is een wereldwijd merk die zich focust op baby producten. Kushies bestaat al sinds 1953 en kan daarom een groot aanbod verschaffen van allerlei producten.

Kushies Roze-Wit-Paars

Wit

Wit / Grijs

Kushies Wasbare Babydoekjes

Kushies Roze-Wit-Paars

De wasbare babydoekjes van Kushies in de kleuren paars, roze en wit zijn superzachte dubbellaagse wasbare babydoekjes die veel gebruikt worden in huishoudens met pasgeborenen of peuters. De doekjes zijn ideaal als billendoekjes, washandjes of snoeterpoetsers en zijn afgewerkt met een bies voor extra duurzaamheid. Kushies doekjes kunnen in de wasmaschine en droger.

Prijs Vanaf €2,49

Kushies Wit

De wasbare babydoekjes van Kushies in de kleur wit zijn superzachte dubbellaagse wasbare babydoekjes die veel gebruikt worden in huishoudens met pasgeborenen of peuters. De doekjes zijn ideaal als billendoekjes, washandjes of snoeterpoetsers en zijn afgewerkt met een bies voor extra duurzaamheid. Kushies doekjes kunnen in de wasmaschine en droger.

Kushies Wit / Grijs

De wasbare babydoekjes van Kushies in de kleuren wit en grijs zijn superzachte dubbellaagse wasbare babydoekjes die veel gebruikt worden in huishoudens met pasgeborenen of peuters. De doekjes zijn ideaal als billendoekjes, washandjes of snoeterpoetsers en zijn afgewerkt met een bies voor extra duurzaamheid. Kushies doekjes kunnen in de wasmachine en droger.

Prijs Vanaf €2,49

Over Kushies

Het bedrijf Kushies werd in 1953 opgericht als een kleine industrie in cottage-stijl. Het groeide uit tot de enige Canadese fabrikant van poppenkleding en accessoires, met een klantenlijst die alle grote Canadese warenhuizen omvatte.

In 1988 kochten Sam Perez en Susan Malinowski de activa van het poppenbedrijf en namen de rollen op zich van President/CEO en Vice-President. Ze gingen op zoek naar aanvullende marktmogelijkheden voor het bedrijf om uit te breiden. Er werd besloten om de inspanningen te concentreren op de markt voor zuigelingen, met als eerste product een herbruikbare, nauwsluitende katoenen luier. De internationaal gedeponeerde naam "Kooshies" werd gecreëerd voor de nieuwe productlijn. Zoals president Sam Perez uitlegde: "Het was een unieke naam die gemakkelijk in vele talen werd uitgesproken, waardoor het product wereldwijd onder één naam op de markt kon worden gebracht". Na het ontwerpen van de revolutionaire 100 procent katoenen, herbruikbare luier, ondernam "Kooshies" een jaar van uitgebreide testen en verfijningen, en ging vervolgens door met het patenteren van de "Kooshies" luier.

In iets meer dan een jaar werd "Kooshies" de marktleider in Canada, met een omzet die de aanvankelijke verwachtingen vertienvoudigde. Hun markt breidde zich op dit moment ook uit naar de Verenigde Staten. Sinds 1990 is Kooshies uitgegroeid tot marktleider in meer dan 35 landen over de hele wereld.